Кыргыз Республикасынын Президентинин 2022-жылдын 2-февралындагы ПЖ № 24 «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органынын мамлекеттик жарандык кызматынын жана муниципалдык кызматынын кадрлар резервин түзүү жана иштөөсү жөнүндө» жарлыгына ылайык
Өзгөн райондор аралык эмгек, социалдык камсыздоо жана миграция башкармалыгы мамлекеттик кадрлар резервине киргизүү үчүн конкурс жарыялайт:
- Башкармалыктын бөлүм башчы кызмат орундарына
- Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим (гуманитардык, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер чөйрөсүндөгү).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес тажрыйбасы бар.
3) Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөнкүлөрдү билүү:
-КРнын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды, КРнын Конституциясы, “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Ченемдик-укуктук актылары жөнүндө”, “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамдары, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама, КРнын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”, “Кыргыз Республикасына көчүп келүүчү этникалык кыргыздарга берилүүчү мамлекеттик кепилдиктер жөнүндө”, “Чет өлкөлүк граждандардын Кыргыз Республикасындагы укуктук абалы жөнүндө”, “Мамлекеттик тил жөнүндө”, “Чет өлкөлөрдөгү мекендештерди колдоо боюнча мамлекеттик саясаттын негиздери жөнүндө”, “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы күрөшүү” мыйзамдары, Үй-бүлө кодекси, Балдар жөнүндө кодекси, “Ден-соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө”, “Электрондук башкаруу жөнүндө”, “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө”, “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамдары, Эмгек кодекси, кызаматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.
Билгичтиги:
-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо, аналитикалык документтерди даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу, кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу, иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү, эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу, ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу, компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.
- Башкармалыктын башкы адис кызмат орундарына
- Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим (гуманитардык, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигыйилимдер, техникалык илимдер чөйрөсүндөгү).
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
-мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес тажрыйбасы бар.
3) Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөнкүлөрдү билүү:
-КРнын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды, КРнын Конституциясы, “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Ченемдик-укуктук актылары жөнүндө”, “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” мыйзамдары, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама, “Кыргыз Республикасына көчүп келүүчү этникалык кыргыздарга берилүүчү мамлекеттик кепилдиктер жөнүндө”, “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”, “Мамлекеттик тил жөнүндө”, “Адамдарды сатуунун алдын алуу жана ага каршы күрөшүү” мыйзамдары, Балдар жөнүндө кодекси, Үй-бүлө кодекси, “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө”, “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамдары, Эмгек кодекси, кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.
Билгичтиги:
-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо, аналитикалык документтерди даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу, кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу, иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү, эмгектин жаңы шарттарына адаптациялашуу.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу, ишти пландоо жана жумуш убактысын туура бөлүштүрүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу, компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.
- Кенже топтогу административдик мамлекеттик кызмат орундарына төмөнкү квалификациялык талаптарга шайкеш келиши керек:
Башкармалыктын жетектөөчү адис кызмат орундарына
- Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим (гуманитардык, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер чөйрөсүндөгү).
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
-иш стажына талаптар коюлбайт.
3) Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөнкүлөрдү билүү:
-КРнын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды, КРнын Конституциясы, “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама, КРнын “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”, “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”, “Мамлекеттик тил жөнүндө” мыйзамдары, Балдар жөнүндө кодекси, Үй-бүлө кодекси, “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө”, “Ден-соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө”, “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамдары, Эмгек кодекси, кызаматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.
Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу, документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикалык иште колдонуу, кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо, жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо, мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу, командада иштөө.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу, компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.
- Башкармалыктын адис кызмат ордуна
1) Кесиптик билимдин деңгээли:
– жогорку билим (гуманитардык илимдер, социалдык илимдер, экономика жана башкаруу, педагогикалык билим берүү, табигый илимдер, техникалык илимдер чөйрөсүндөгү).
2)Иш стажы жана тажрыйбасы:
-иш стажына талаптар коюлбайт.
3)Кесиптик компетенттүүлүгү:
Төмөнкүлөрдү билүү:
-КРнын жалпы мыйзамдарын, ошондой эле тиешелүү кызмат орду боюнча иш чөйрөнү регламенттөөчү мыйзамдарды, КРнын Конституциясы, “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама, “Калкты иш менен камсыз кылууга көмөктөшүү жөнүндө”, “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Мамлекеттик тил жөнүндө”, Балдар жөнүндө кодекси, “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөкпулдар жөнүндө” мыйзамы, Үй-бүлө кодекси, “Ден-соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү адамдардын укуктары жана кепилдиктери жөнүндө”, “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамдары, Эмгек кодекси, кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилдерди билүү.
Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу, документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикалык иште колдонуу, кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландоо, жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо, мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу, командада иштөө.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу, компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.
Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтер тапшырылат:
— тиркемеге ылайык форма боюнча өзүнүн арызы, резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), сүрөтү, өздүк таржымал (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматты көрсөтүү менен), нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин ырастаган документтердин көчүрмөлөрү, нотариустан же акыркы иштеген жеринде күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иш стажы бар болсо), илимий даражаны жана илимий наамды ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү (бар болсо), паспорттун көчүрмөсү (түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт).
Документтерди тапшыруу мөөнөтү 2023-жылдын 2-февралынан 15-февралына чейин.
Дареги: Өзгөн шаары, Ленин көчөсү — 2 (башкармалыктын 1-кабаты 106-кабинети).
Кошумча маалымат алуу үчүн төмөнкү телефон номерлери боюнча кайрылыңыздар болот: (03233) 5-05-36, (0999) 52-06-52.