Башкы топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына квалификациялык талаптар:
(Бош орун-Жалпак-Таш айылдык кеңешинин жооптуу катчылыгына, кадр резервине кирүү Жалпак-Таш айыл өкмөтүнүн башчысынын орун басары-жооптуу катчылыгына)
- Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим (Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика тармактарында)
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
— мамлекеттик же муниципиалдык кызматта эмгек стажы үч жылдан кем эмес, же болбосо эмгек стажы тиешелүү кесип чөйрөсүндө беш жылдан кем эмес.
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын билүү:
—КРнын Конституциясы, «КРнын Министирлер Кабинети жөнүндө», «Эмгек кодекси», «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө», «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө», «Кыргыз Республикасынын ченемдик-укуктук актылары жөнүндө», «Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө», «Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө», «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» мыйзамдары, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
-тиешелүү тармактагы мыйзамдарды, КРнын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндөгү”, “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын статусу жөнүндөгү”, КРнын “Ички жер которуу жөнүндөгү”, КРнын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндөгү”
Билгичтиги:
иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу,
түзүмдүк бөлүмдөрдүн көйгөйлөрүн талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүдө жаңы ыкмаларды интеграциялоо, башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу,
кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү, коюлган милдеттерди чечүүдө новатордук ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө, өзүнүн ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландоо, ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү, чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу;
Көндүмдөрү:
—аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу, маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо, ченемдик-укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү, натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу, компьютердик жана уюштуруу техникасын, керектүү программалык продукттарды колдоно билүү.
- Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына кадр резервине кирүү (финансы-экономикалык жана социалдык-өнүктүрүү бөлүмүнүн башчычсы)
- Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим – Муниципалдык башкаруу, Финансылык экономикалык багыттары боюнча.
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
— жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
— Төмөнкүлөрдү билүү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы; Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы;Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы;Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама”
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодекси; Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө”; Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” Мыйзамы; Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.
Билгичтиги:
маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо; аналитикалык документтерди даярдоо; тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу; кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу; иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү; эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
Көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу; ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү; башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу; компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
- Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына кадр резервине кирүү (жер ресурстары, турак жай маселелери жана өсүмдүктөрдү өстүрүү боюнча башкы адис)
- Кесиптик билиминин деңгээли:
— жогорку билим — Геодезия жана жерге жайгаштыруу, Архитектура жана курулуш адистиктери боюнча, Юриспруденция, Финансылык экономикалык багыттары боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Техникалык, Айыл чарба багыттары боюнча.
- Стажы жана иш тажрыйбасы:
— мамлекеттик же муниципиалдык кызматта эмгек стажы бир жылдан кем эмес, же болбосо эмгек стажы тиешелүү кесип чөйрөсүндө үч жылдан кем эмес.
- Кесиптик компетенциясы:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын билүү:
-КРнын Конституциясы, КРнын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө», «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө», «Кыргыз Республикасынын ченемдик-укуктук актылары жөнүндө», «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» мыйзамдары, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
—тиешелүү тармактагы мыйзамдарды, КРнын “Жер кодекси”, КРнын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”, “Мамлекеттик тил жөнүндө” мыйзамдары.
Билгичтиги:
-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо, аналитикалык документтерди даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу, кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу, иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү, эмгектин жаңы шарттарына көнүү.
Көндүмдөрү:
ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу, ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу, калк менен натыйжалуу иш жүргүзүү (консультациялар, түшүндүрүү иштери, жарандарды угуу жана кабыл алуу), компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.
- Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына кадр резервине кирүү (социалдык, маданий маселелери жана коомдук саламаттыкты сактоо боюнча башкы адис)
- Кесиптик билиминин деңгээли:
— жогорку билим – Социалдык иштер адистиги боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Финансылык экономикалык, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Педагогикалык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика, Маданият жана искусство тармактарында.
- Стажы жана иш тажрыйбасы:
— мамлекеттик же муниципиалдык кызматта эмгек стажы бир жылдан кем эмес, же болбосо эмгек стажы тиешелүү кесип чөйрөсүндө үч жылдан кем эмес.
- Кесиптик компетенциясы:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын билүү:
-КРнын Конституциясы, КРнын «Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө», «Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө», «Кыргыз Республикасынын ченемдик-укуктук актылары жөнүндө», «Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө» мыйзамдары, КРнын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.
—тиешелүү тармактагы мыйзамдары, Кыргыз Республикасынын “Балдар жөнүндө кодекси”, Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасындагы мамлекеттик жөлөк пулдар жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндө”.
Билгичтиги:
-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо, аналитикалык документтерди даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу, кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу, иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү, эмгектин жаңы шарттарына көнүү.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу, ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу, калк менен натыйжалуу иш жүргүзүү (консультациялар, түшүндүрүү иштери, жарандарды угуу жана кабыл алуу), компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.
- Улук топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына кадр резервине кирүү (Санариптештирүү жана IT технология боюнча башкы адис)
1.Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим – эсептөө техникасы жана информациялык технологиялар багыты боюнча, Юриспруденция, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Гуманитардык, Техникалык, Айыл чарба багыттары боюнча, Финансылык экономикалык, багыттар боюнча.
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
— жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы;
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:
Кыргыз Республикасынын Конституциясы;Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамы; Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама”
Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:
-Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө” Мыйзамы, Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү мамлекеттик администрация жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары жөнүндө” Мыйзамдары; Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик тил жөнүндө” Мыйзамы;
Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.
Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу; документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо; тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу; кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу; жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо; мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;командада иштөө;
Көндүмдөрү:
ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу; компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
- Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына кадр резервине кирүү (киреше салыгы боюнча жетектөөчү адис):
- Кесиптик билимдин деңгээли
— жогорку билим же орто кесиптик билим — Геодезия жана жерге жайгаштыруу, Архитектура жана курулуш адистиктери боюнча, Юриспруденция, Финансылык экономикалык багыттары боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Техникалык, Айыл чарба багыттары боюнча
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт.
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын билүү:
-Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
—тиешелүү тармактагы мыйзамдарды, Кыргыз Республикасынын КРнын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы.
Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу,
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу, кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу, жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо, мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу, командада иштөө.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу, компьютердик жана зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат ордуна (бош орун- эсептик бухгалтер жана сатып алуулар боюнча жетектөөчү адис):
- Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим же орто кесиптик билим –муниципалдык башкаруу, Финансылык экономикалык багыттары боюнча
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт.
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын билүү:
-Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
—тиешелүү тармактагы мыйзамдарды, Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамы, Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Мыйзамы.
Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу,
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу, кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу, жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо, мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу, командада иштөө.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу, компьютердик жана зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
- Кенже топтогу административдик муниципалдык кызмат орундарына кадр резервине кирүү (өзгөчө кырдаалдар/айыл чарба боюнча адис):
- Кесиптик билимдин деңгээли:
— жогорку билим же орто кесиптик билим — Финансылык экономикалык багыттары боюнча, Мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, Юриспруденция, Айыл чарба, Ветеринардык, Гуманитардык, Табигый илимдер, Техникалык, Курулуш, Энергетика, Маданият жана искусство багыттары боюнча.
- Иш стажы жана тажрыйбасы:
— иш стажына талап коюлбайт.
- Кесиптик компетенттүүлүгү:
Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын билүү:
-Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” мыйзамы;
тиешелүү тармактагы мыйзамдарды,
Кыргыз Республикасынын “Жаныбарларды идентификациялоо жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” .
Билгичтиги:
-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу,
документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо, тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу, кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу, жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо, мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу, командада иштөө.
Көндүмдөрү:
-ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу, компьютердик жана зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.
Талап кылынуучу документтер:
– жеке арыз, паспорттун көчүрмөсү, резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өмүр баяны (соттуулугу бар же жок экендиги жөнүндө маалыматтарды көрсөтүү менен), нотариус же акыркы иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлгөн негизги жана кошумча билимин (бар болсо) тастыктаган документтердин, эмгек китепчесинин көчүрмөлөрүн (иш стажы бар болсо), 4х6 өлчөмүндөгү 2 даана сүрөт.
Талапкерлер тийиштүү документтерин гезитке же сайтка жарыя чыккан күндөн тартып, 10 календардык күндүн ичинде Жалпак-Таш айыл өкмөтүнө тапшыруусу зарыл.
Документ кабыл алынуучу дарек: Жалпак-Таш айыл өкмөтү Курбу-Таш айылы Абдыкаар көчъс\- 35.
Байланыш үчүн телефону: (0551)-72-72-84, (0707) 48-79-67.